Utmaning

Jag fick en utmaning till av Sara på Micasabloggen, så här kommer mina svar. Jag utmanar i min tur Modesty Mia, Jenny och Angelica !

Favoritfärg? Rosa. Helst cerise =)

Vad hittar du på en regnig sommardag?
Sover länge, bloggar, kanske träffar nån av mina syrror eller syskonbarn, städar, tittar på film.

Följer du något speciellt på tv nu i sommar? Har ingen tv. Tro det eller ej. Kollar bara på dvd på datorn.

Favoritsommarblomma/or? Svårt för det finns så många vackra och så få namn i mitt huvud ;) Men förgätmigej är ju en... sommarblomma? Vallmo är också vild och underbar!

Favoritdrink? White russian.

Favoritdoft? Jag gillar ju fruktiga och blommiga dofter. Kokos, vanlij m.m. Annars när det gäller parfym så är det "Laura" från Laura Biagiotti som gäller såklart.

Läser? Inte mycket.

Drömresmål? Antarktis eller Australien.

Hur vill du bo? I ett område med mindre knäppa grannar är vad jag har nu. Gärna vid medelhavet, känna solen väcka en med sina strålar på morgonen, kunna gå strandpromenad varje dag...

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

Jag antar din utmaning och gör den imorgon.
:)

Postat av: Modesty Mia

Kul utmaning! Jag har gjort den nu!:)

2007-07-12 @ 11:22:26
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Lalisen

Angelicas Closet: Håller utkik :)
Modesty Mia: Läste den förut. Trevligt trevligt =)

2007-07-12 @ 22:49:11
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: sara

Vad kul att du ville svara på mina frågor. Kul att läsa. jag vill också besöka Australien och gärna bo vid medelhavet. Där regnar det iaf inte....

2007-07-13 @ 13:47:23
URL: http://www.micasa.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback