Tingeltangel

99363-785
De snygga armbanden i 3-pack från Indiska anser jag vara ett riktigt kap för sina 59,50:- Snyggt till vardags med jeans, tunika och lite annat smått och gott ;)

Armband 59,50:- Indiska
Tunika 179:- Ellos
Jeans 299:- Ellos
Fransväska 327:- Asos
Halsband m hund 99:- Betties Galleria
Skor 299:- Scorett

Vad tycker ni om fransväskan förresten? Jag tycker den är lite cool, gillar den blåa färgen!

Nu har jag uppdaterat med en ny bild på mig själv. Som sagt var den andra typ 3 år gammal, hehe. NATTINATT!

Bilder: Indiska, Ellos, Asos, Betties Galleria, Scorett

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Åh, skorna såg både sköna och söta ut! Angående fransväskan, så har jag aldrig gillat fransar och gör det inte nu heller, men det är alltid kul med lite variation och färgen var faktiskt väldigt fin :)

Postat av: Lalisen

Lina: Visst gjorde de ;) hehe, ja smaken är som baken ;)

2007-07-23 @ 20:50:28
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback