Självömkan och skipants

99363-765För er som vill ha ett par riktigt glansiga tights i äkta "skipants" modell typ i silver eller liknande så kan jag meddela att Ellos har ett par nu! 149:- går de på. Inget jag kommer haka på, men för er som gör det: you go girls.

Idag är jag hemma från jobbet pga att jag inte känner mig pigg. Vaknade i natt av att min mage värkte nåt så otroligt. Fick gå upp och duscha och satt sen ihopkrupen och väntade på att det skulle avta... *suck* Var orolig att jag skulle behöva åka in till sjukhuset som jag fick göra sist det hände för typ nåt år sedan. Men sen kom jag på att varför skulle jag åka in dit då? Dom gjorde inte ett smack för mig den gången. Jag satt en hel natt och väntade på att de skulle hjälpa mig som följd att jag dessutom fick ett migränanfall uppepå allt. Sen fick istället en homeopat berätta vad det var som var fel. Fick veta att det är min matstrupe och magmun som var inflammerade. Så nu kurerar jag mig själv. SÅ nu var det nog av självömkan för idag!

Idag skall jag roa mig med att bara ta det vääääldigt lugnt, tvätta några maskiner med tvätt och bara vara. Kolla in lite höstfavoriter. Har redan hittat en hel del ur La Redoutes höstsortiment. Skall göra ett litet collage med det sen ;)

Bild: Ellos

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback