Så lätt man glömmer...

99363-741
Usch, jag är ju bara så seg. Jag lovade ju visa resten av Spanienshoppingen. Men livet rullar på alledels för fort. Skall ta kort och allt sånt imorrn. Å så kommer det ett tips på hudvård från Hälsokosten på en kräm som ni bara måste prova ;)

Usch den här
gråa klänningen ropar på mig! Det har den gjort ända sedan jag först såg den. Och nu är den på rea för halva priset - 149,50:-  Men ärligt talat, skärpning nu. Jag måste se till att använda det jag har här hemma nu. Konstigt, så lätt man glömmer det när något nytt fint dyker upp ;) Som t.ex. dessa snyggisar från Asos nyheter... Snacka om snygga! 223:- är heller inte farligt pris :)

Nu skall jag äta jordgubbar och slappa. Har precis kommit hem från jobbet och idag var det ett faktum att nu skall man fortsätta att jobba heeeela sommaren.

Bild: Asos

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback