Me like

99363-759

Den här
blusen är häftig på nåt sätt. Snygg med ett par svarta jeans eller byxor och ett par platta skor. Priset gillar jag också: 99:- på rea hos Ellos. Funderar faktiskt på att beställa ett ex. Den funkar ju bra till hösten också. Bra argument ;)

Apropå att beställa! Mitt paket från Ellos med jackan som jag bloggade om för ett tag sedan har kommit. Skall hämta ut det imorrn. Nu blir det sängen. Är helt slut efter att ha röjt runt i rabatterna, klippt häcken (jaa tro det eller ej) och gått långpromenad. Så här i efterhand vet jag faktiskt inte hur jag hann allt innan det blev mörkt. Haha, girlpower. Natti!

Bild: Ellos

Vad tycker du?
Postat av: Kerstin

Jag tycker om den supermycket :)

Postat av: Angelicas Closet

Jag har den blusen och den är superfin!
:)

2007-07-10 @ 11:20:40
URL: http://angelicca.blogg.se
Postat av: Lalisen

Kerstin: Härligt =)
Angelicas Closet: Åh, nu blir jag ännu mer sugen på att beställa den :)

2007-07-10 @ 12:16:18
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback