Krusbärskräm och verandor

99363-769Idag har vi äntligen fått upp insynsskyddet så att man kan trivas ute på verandan utan att ha våra störda grannar gloendes/tjötandes ;) Jag är hellycklig. Gissa vad vi upptäckte? Jo, ute i våran trädgård växte det fullt med krusbär och röda vinbär! Så nu har vi kokat krusbärskräm. Så mysiga flashbacks man får till när man var liten :)

Här är lite saker som ni kan se fram emot här på bloggen: Jag håller på och jobbar med ett nytt månadens hälsotips. Kommer bli en lite annorlunda grej. Sen så har jag provat ett nytt ansiktsvatten för oss med blandad hy. Rescension kommer på det imorgon. Och om nån vecka eller nåt så skall ni få se hur jag skall mysa till det på verandan med lite nya lyktor, belysning och annat snyggt!

Men nu: Gonatt!

Bild: Privat

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback