Klarblått

Idag råkade jag gå förbi Cubus och med mig fick jag den här underbart klarblå tröjan. Kostade bara 40:- på rean, har kostat 129:- innan. Dom hade massor av bastoppar för det priset nu. Så jag tänkte att den blir snygg under min lilla gråa västklänning ;)

Något mer som är klarblått här är himlen, så nu skall vi snart grilla lite korv och softa. Jag har varit jätteduktig och inte ätit något godis eller annat snask ( jaa förutom idag då min arbetskamrat bjöd mig på en halv muffin men det räknas ju inte när man blir bjuden ;-P )!

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Åh, jag gillar verkligen Cubus rea :) Själv fyndade jag två klänningar där för 100 kr/st som jag spanat på tidigare (ord.pris 249). Jippi! Din blå tröja passade ju jättebra till den söta klänningen!

Postat av: Lalisen

Lina: Ja det är allt härligt med rea ;)

2007-08-01 @ 00:00:12
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback