Gift of the day klänningen ut till auktion

Nu hittar ni gift of the day klännigen från H&M ute bland mina auktioner. Tyvärr kommer jag inte i den *snyyyft* Så nu ger jag någon annan chansen.

Usch, idag är en riktig kura dag då man inte vill göra nåt vettigt. Fast egentligen vet jag att jag borde ut och gå. Får se om jag får ett ryck senare kanske ;)

Måste bara visa en bild på de underbara små örhängena som en av mina söta syrror gjort till mig och som jag fick igår. Så gulligt av henne :)




Vad tycker du?
Postat av: Sunshine

Hallå??? Hur kan du sälja den klänningen? Vet ju att du ville ha den sååå badly ;) såg förresten en på sammankomsten som hade en likadan :)

2007-07-23 @ 18:14:33
Postat av: Lalisen

Sunshine: Skall förklara det för dig nån dag ;P


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback