Ain't no sunshine

99363-761

Ja vi är väl rätt många i detta avlånga land som är trötta på det eviga regnandet. Så jag tänkte pigga upp med ett gult collage med sommargrejer i brist på annat gult lysande ;) Det är ju sjukt, känns nästan som höst ute. Nästan nästan så att man får höstkänslor och vill vira in sig i mysiga koftor och krypa upp i soffan. Men än har jag inte gett upp hoppet om sommaren. Jag tror den kommer i augusti.

Klänning 379:- La Redoute
Väska 20£ Topshop
Nagellack Essie's "Taxicab"
Armband 145:- Cocoo
Halsband och örhängen Hultquist of Copenhagen/Zylber 79:-
Trosor 69,50:- Lindex
Topp 98:- H&M

Nu skall jag tvinga älsklingen att ta kort på mig med den nya jackan så jag kan få höra ett utlåtande från er. Bilder kommer senare!

Bilder: La Redoute, Topshop, Essie, Cocoo, Zylber, Lindex, H&M

Vad tycker du?
Postat av: Cassandra

Aaah.. Det var fint här igår :) Men jag längtar tills nästa vecka, då blir det ju GREKLAND! :D


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback