Romantiskt vitt

99363-449

Jag håller inte med alla som säger att vita skor nästan aldrig går att lyckas med. Kolla bara in dagens fynd från Din sko. Jag tycker de är supersöta och passar bra i en lite mer romantisk outfit! Bra pris också: 280:- Klänningen passar fint till tycker jag. Synd att den är så snygg i vitt, annars hade jag kunnat haft den på ett bröllop som jag skall på i sommar... Men så elaka skall vi inte vara ;)

Nu skall jag dra mig till jobbet med en liten skön träningsvärk. Gick på ett baspass på Friskis som gjorde mig så besviken... Var superladdad och sen blev jag bara lite lätt svettig på ryggen och fick lite röda kinder. Så jag fick för mig att hänga med älsklingen och hans träningskompis och gymma lite. Vi körde rygg och axlar. *aj*

Trevlig måndag på er allesammans!

Skor,
Din sko 280:-
Klänning, Ellos 299:-
Liten jacka, Wetseal 22,50 euro
Fjärilssmycke, Asos 596:-
Väska med volang, Wedins 299:-

Bilder: Din sko, Ellos, Wetseal, Asos, Wedins

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

Jag tycker också att vita skor går att lyckas med.
:)

Postat av: sunshine_85

Klänningen å skorna va söta ;)

2007-01-29 @ 16:31:17
Postat av: Desirée

Vita skor kan man visst lyckas med, har själv 3 par som jag tycker mycket om. Dessa Din sko-skor ser väldigt söta ut, och klänningen är garanterat snyggare i vitt!

2007-01-29 @ 16:40:48
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Angelicas closet: Good ;) En till på min sida :)

Sunshine_85: Naaw ;)

Desirée: Precis, de blir ju lite vad man gör dem till, beroende på vad man har till...

2007-01-30 @ 00:23:51
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: sunshine_85

Idag har jag varit i stan å gjort massa ärenden efter skolan, puh! Man e nästan helt slut :P nä men d känns bra att ha fixat lite.. Jag köpte de vita skorna på DinSko *kunde inte låta bli* De e söta å goa att gå i =) och så kom "Du är vad du äter" med posten idag som jag beställt =D Å nu sitter jag å käkar en hemmagjord fiskgratäng =) Den blev faktiskt god haha =P fisk e inte alls min favorit, men d ska ju va nyttigt =) Lycka till med storstädningen! Mina föräldrar kommer på fredag så jag funderar på att ta å göra ett röjande här med =P

2007-01-30 @ 15:55:52

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback