Prima ballerina

99363-426


Billigare än så här blir det nog inte.
Sen kan jag inte uttala mig om kvalitén... Men så länge du inte tänkt att bo i bara ett par skor den här våren/sommaren som kommer, så är nog dessa värda att satsas på! 119:- för den övre varianten och 69:- för den undre. Båda från Indiska.

Uppdatering på den privata fronten (intresseklubben noterar): Jag har nu smaskat i mig två mackor med köttbullar på - hemmagjorda med hackade oliver i *mums* Skulle lätt kunna sätta i mig en till. Hm... Och dessutom har jag sagt farväl till mitt/vårt piano. Det såldes idag pga platsbrist och att jag vill ha en annan större modell i framtiden när vi flyttar till större. *snyft* Även om jag knappt har rört det de senaste månaderna så känns det lite vemodigt. Jaja, ingen idé att gråta över spilld mjölk, nu fortsätter jag med städningen!

Bild: Indiska

Vad tycker du?
Postat av: Nina

De undre köpte jag på indiska i sommras, hade dem ganska ofta unde rhela sommaren, så nu kan man knappt använda dem då de är väldigt slitna, men jag är supernöjd med dem, det är riktiga slit och släng skor, priset är ju superbilligt! Funderar på att köpa ett par i år också :)

Postat av: Lalisen

Nina: Tack , det var bra att få en liten rescension, ifall man får för sig att inhandla ett par =)

2007-01-18 @ 23:37:09
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback