Min lördag + senaste fyndet

Jaha, nu skall jag dra mig mot sängen.... Haft en jättetrevlig dag faktiskt. Jobbat, sedan hem och ätit lite tillsammans med älsklingen. Sen har vi hunnit plöja igenom x antal avsnitt med Gilmore girls. Stackarn, jag har fått honom fast i det också. Ikväll tog vi dessutom en långpromenix ner till Maxi och tillbaka. De stackars kalorier som vi brände fyllde vi snabbt på med nyinköpta arraksbollar ;)

Apropå nyinköpt! Här är jackan som jag köpte på värsta rean. Kostat 499:- men jag betalade 49:- Så nu har jag två vårjackor! Perfekt, en beige och en med lite mer färg.

Sen tänkte jag tipsa om en jättebra sida om du tränar och vill ha lite koll på det med hjälp av träningsdagbok, tabeller och diagram: Funbeat. En välgjord och rolig sida med massa medlemmar där man kan få lite pepptalk och diskussioner på köpet gällande träning och sånt.

Natti natti på er! (ni som inte redan sover alltså...)

Bild: Privat

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Oj oj oj vilket fynd! Tycker den är jättesnygg! Jag ska gå på jakt efter en vårjacka hos H&M eller Veromoda tänkte jag. Veromoda hoppas jag har någon eftersom jag fått presentkort därifrån :)Kanske dock allt sålt slut redan i "vårjacksväg"? Har bara kollat tshirts känns det som.
Ha en trevlig söndag! Kram Christin

Postat av: Danwei

Vilket fynd! Jätte snyggt med de klädda knapparna tycker jag :)

2007-01-28 @ 12:03:56
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Anna TopLook

Oj, 49 kr, vilket kap! Anna

2007-01-28 @ 15:24:04
URL: http://toplook.blogg.se/
Postat av: delinda

åh vilken fin jacka! härlig färg=)

2007-01-28 @ 23:05:25
URL: http://delinda.se
Postat av: Lalisen

Christin: Vero Moda brukar ju ha snygga jackor. H&M har nog en hel del a-linje format. Näe jag tror inte att allt är slut än ;) Hoppas du hade en trevlig söndag, du med =)

Danwei: Mmm jag gillar också knapparna, de gör hela grejen nästan :)

Anna Toplook: Japp jag är riktigt nöjd ;)

Delinda: Tack, ja färgen är riktigt fin. Blir bra till våren :)

2007-01-29 @ 09:59:59
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback