Jag vill ha FÖRÄNDRING!

99363-420Jag vill göra om här hemma! Lägga in nya golv, klinker i köket/köksvrån och kanske en torktumlare istället för det stora monstret till torkskåp, lite nya tavlor och annat smått och gott. Sen skulle jag inte säga nej till en av dessa fondörrar som man kan sätta på sina vita tråkiga dörrar hemma. Den med kuddarna vore perfekt på sovrumsdörren :)

Under tiden jag skrivit det här inlägget fick jag ett ryck. Har slängt in en tvätt i maskinen, planerat och funderat, tänt lite ljus m.m. Kom på att grunden till att trivas hemma är ju om det är rent och snyggt. Jag kan inte bekräfta att vår lägenhet är varken eller ( inte i mina mått mätt ) så imorgon blir det storrengöring som gäller! Rensa badrumsskåpet, förrådet m.m. 


99363-422Men det finns en sak till som skulle gör lägenheten ett snäpp bättre: en Horredsmatta. En vaddå? tänker du nu. Jo, det är vävda plastmattor i modern design. Tänk en lång variant som löper längsmed hela våran hall... "Mmm sounds dreamy" - Katten i Shrek

Hur som helst så känner jag mig laddad inför imorgon. Ett dagens skall jag allt hinna med ändå, men den största tiden kommer gå åt till att feja. Skall ta lite kort så att ni kan se hur snajsigt och rent det blev till slut ;)

99363-424Sen har jag och en av mina syrror lagt in en beställning till Ellos på ljuslyktorna som jag bloggade om för ett tag sedan. Mysfaktorn bli bara högre och högre. Och sist men inte minst: när vi ändå är inne på ämnet: Lagerhaus skall man inte gå in på. Det finns alldeles för mycket man vill ha och alldeles för lite pengar ;-P

Gokväll på er!

Bilder: Inreda.com, Horredsmattan, Lagerhaus


Vad tycker du?
Postat av: UmmaGumma

Åh, vill oxå ha massvis med prylar till hemmet. Är helt insnöad på det nu. Det finns ju så mycket snyggt!

Postat av: sunshine_85

Nämen så pluttigt då ;) Jag å mamma va på IKEA innan vi brännde ner till Lund. Köpte lite växter och förvaring till mina skor som man hänger in i garderoben..aja, svårt att förklara, men den e praktisk i alla fall :P Vi skulle bara stanna vid IKEA för att äta, men det är farligt! Vi stannade över en timma! Hehe, men när mamsen e med så betalar hon hela kalaset så d gjorde inget :P Gillar den mattan du lagt in bild på! Jag lämnade min lägenhet ostädad när jag åkte hem sist... diskade bara å slängde sopor..resten pratar vi inte om :P .. å så bestämde mamma sig för att åka med *åh nej*!

2007-01-17 @ 20:58:30
Postat av: Lalisen

UmmaGumma: I hear you sister ;)

Sunshine_85: jaha, har man mamma med sig så går det ju an ;P

2007-01-18 @ 15:20:43
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Gauteelle

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2008-08-21 @ 12:53:14
URL: http://gauteelle.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback