I'm alive

Jodå, jag lever och har hälsan. Har blivit mer än medveten om detta då jag utsatts för telefonterror på morgonen av diverse människor. Men nu är jag uppe och redo att börja min dag!

Dagens fynd kommer ikväll och tills dess skall jag njuta av det faktum att Nelly tagit in
AA-linnena i rosa nu också! Hade en extremt rosa period för några år sedan som nu avtagit, men dras fortfarande till det ;) (Är det någon mer som känner igen sig i detta fenomen?) Sen mailade jag dem och tyckte att de borde ta in linnen i citrongult. Vore perfekt till våren! Men det är långt ifrån vår här. Snön ligger tät och vit. Bara till att pälsa på sig idag då!

Coming up tonight: shoppingfynd som jag gjort de senaste dagarna!

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Låter spännande med shoppingfynd! Jag håller på att ladda batterierna till digitalkameran nu så ikväll ska det komma upp bilder på två tröjor från H&M som jag köpt varav det ena den vårtshirten jag pratade om förrut att jag skulle visa :)


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback