I vilken storstad hör du hemma?

You Belong in Rome
You're a big city girl with a small town heart
Which is why you're attracted to the romance of Rome
Strolling down picture perfect streets, cappuccino in hand
And gorgeous Italian men - could life get any better?

What City Do You Belong In?

Nu vill jag åka till Rom. Eller, det har jag ju velat ända sedan jag såg Hilary Duff i Mitt liv som popstjärna. Fjantigt, jag vet. Hihi.
 
Näe vad gör jag här framför datorn? Skall ju städa... ;-P

Vad tycker du?
Postat av: Danwei

Jag passar visst också bäst i Rom :)

Jag var där förra sommaren med pojkvännen, som är halvitalienare och det var verkligen en härlig stad! Skulle inte ha något emot att åka tillbaka och semestra där men jag vet inte om jag vill bosätta mig i staden :)

Postat av: hanna

Rom är så vackert! Jag blev London :D

2007-01-18 @ 13:20:51
URL: http://hjartahanna.webblogg.se
Postat av: Lalisen

Danwei: Åh, cin lilla lyckost som varit där! Näe bosätta mig skulle jag absolut inte vilja, men se alla monument och shoppa ;)

Hanna: London är inte fy skam det heller ;)

2007-01-18 @ 15:18:46
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback