Bokmal

Good morning!

Tänkte ladda upp med lite böcker inför vår Spanienresa som äger rum om några månader. Jag vill ha lätta och ytliga böcker med mig. Hey, är det semester så är det ;) Dessa har jag hittat hittills som jag skall köpa:

Martinakoden
Hemma hos Martina
Underbar och älskad av alla

Haha, av någon anledning har jag fastnat för Martina Haag efter att ha läst ett utdrag ur Martinakoden. Frågan är bara om jag kommer kunna hålla mig tills vi skall åka med att börja läsa... Men man kan ju alltid sätta upp mål... hehe. Har ni några förslag på liknande roliga böcker? Vad säger ni om Marian Keyes böcker? Verkar vara lätta chiclit's?

Näe, nu är det dags att rusa iväg till jobbet. Illa tvungen. Sen är jag ledig i två dagar och skall besöka svärföräldrarna!


Vad tycker du?
Postat av: Diana

Martina Haags böcker är tokbra! Jag gillar även Marian Keyes! Läs! :)

Postat av: Jenny

Har läst alla Martina Haags och Marian Keyes böcker, superbra alihop. Lisa Jewell skriver också bra.

2007-01-04 @ 11:52:18
URL: http://jennysblogg.blogg.se
Postat av: Lalisen

Diana: Å va bra! Då har jag valt rätt då =)
Jenny: Tack för tipset, skall kolla in Lisa Jewell ;)

2007-01-04 @ 18:13:06
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Lotta

Älskar också Martina Haag! Har du läst något av Denise Rudberg (t.ex. Jenny S)eller Sophie Kinsella (En shopaholics bekännelser...)? Rekommenderas varmt! Trevlig helg// Lotta

2007-01-05 @ 17:24:47
Postat av: Lalisen

Lotta: Inte läst några av varken Denise Rudberg eller Sophie Kinsella. Skall kolla in detta! Tack, ha en skön helg du med =)

2007-01-05 @ 22:21:46
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback