Veckans tips och fynd

99363-463Jaha då får man väl försöka sammanfatta veckan som gått sen jag skrev sist. Är snorförkyld men knäpp som man är så jobbar man ändå. Tiden som jag får över nu när bloggen inte går att nå lägger jag på att plugga på den sista delen av hälsorådgivarkursen. Snart är jag färdigutbildad Hälosrådgivare! I know, nu tänker ni ju att hon som jobbar i hälokost skall väl inte vara förkyld ;) Men å andra sidan träffar jag x antal fler förkylda personer. Alla kommer ju till mig liksom ;)

Här kommer i alla fall lite fynd och tips på lite fynd å annat trevligt:

Klänningen bredvid har jag nog bloggat om tidigare och nu hänger den hemma i mim garderob. Den är superfin och ett riktigt fynd. Om du gillar den lite romantiska stilen och är inne på det här med sköna klänningar till vardags då är den definitivt något för dig! 299:-
hos Ellos. Ange rabattkod 150418 för 40% rabatt.

Sen kom ju en liten katalog från H&M med lite nyheter. Bl.a. dessa söta små ballerinas. Jag har klickat hem dem så får vi se hur de sitter. 98:- verkade ju riktigt skäligt för ett par silverballerinas!

Sen så hittade jag en supersöt liten hängsleklänning på Indiska. Den måste spanas in i butik snart! Och sen såg jag att Nelly fått in massa nya AA grejer. Men inga citrongula linnen som jag hoppades på. Buhu. Fast klänningen som jag länkade till var ju rätt smart med så många möjligheter :)

Ha det nu underbart allihop så hörs vi om en vecka eller så ;)

Vad tycker du?
Postat av: Beatrice

Oj, den var riktigt söt!

Postat av: Sweetheart

Den klänningen är jättesöt, har spanat på den ett par gånger på webbsidan ;)

2007-02-13 @ 14:09:27
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Donna

otroligt söt klänning!

2007-02-13 @ 19:56:00
URL: http://micasa.blogg.se
Postat av: Hanna

egen bild när du har klänningen på dig önskas!

2007-02-14 @ 18:08:49
Postat av: Christin

Jag är sugen på att beställa ett par svarta ballerinas från h&M, de är hur söta som helst plus att de är i precis den modellen som jag letat efter nyligen men inte hittat på stan :)

2007-02-14 @ 20:48:57
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Beatrice, Donna: Tack, jag gillar den starkt!

Sweetheart: Japp jag spanade ett tag jag med innan jag slog till ;)

Hanna: Kommer så fort jag fått hem datorn hemma från servicen!

Christin: Precis! Gillar också modellen :)

2007-02-15 @ 17:26:38
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Danwei

Jättefin klänning! Blev väldigt nyfiken på ballerinorna nu...

2007-02-18 @ 11:57:13
URL: http://danweistyle.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback