Tunikan - en lång historia

99363-467Jag gillar den här tunikan. Missade den när jag kollade igenom katalogen först. Men den är supersöt med sina klädda knappar och sköna stil. Bra pris också: 249:- Så det får bli dagens fynd! Fräsch tillsammans med ett par vita jeans och ett par söta silverballerinas. Tyvärr är den inget för mig, då den med mina få centimetrar mest ser ut som ett tält antagligen. Tunikor ju brukar vara lite längre...




Ha en fortsatt trevlig kväll. Nu blir det fruktsallad och film för oss. Skall kolla på Weather Man med Nicolas Cage. Intressant och med väldigt svart humor.

Bild: La Redoute

Vad tycker du?
Postat av: Millsme

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback