Think pink

99363-496

Har precis suttit och kollat på lite kort från röda mattan på Oscarsgalan. Så mycket fina klänningar. Så nu svävar jag på små rosa moln. Därav det rosa temat. Tanken är väl inte att man skall matcha med rosa från topp till tå. Men en liten färgklick här och där skadar inte. Den blommiga i mitten har jag paxat :) Har provat den i butik för ett tag sen och den var lika söt i verkligheten. Även kjolen får följa med i min beställning till H&M. Passar perfekt på jobbet eller på semester.

Topp med snörning 49,50:-
Kjol 98:-
Blommig topp 98:-
Jacka 298:-
Byxor 249:-

Allt ifrån H&M.

Bilder: H&M

Vad tycker du?
Postat av: sunshine_85

Åååå den kjolen vill jag ha! Och den toppen va söt till =) ska kolla på h&m idag efter skolan tror jag hehe.

2007-02-27 @ 11:22:27
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: hehe jag drar ner dig i träsket också... Så att det inte finns några pengar kvar till spanien ;P

Postat av: Jenny

Den blommiga toppen är jättesöt!

2007-03-01 @ 18:06:43
URL: http://jennysblogg.blogg.se
Postat av: Lalisen

Jenny: Visst är den! Kan knappt vänta tills den kommer hem :)

2007-03-05 @ 19:57:24
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback