Down down down

Tyvärr så har vår dator kraschat här hemma vilket betyder att jag inte kommer kunna fortsätta blogga på ett bra tag... Men vi får väl se hur det blir när den fixats. Hittills vill jag bara tacka alla söta läsare för att ni läst och kommenterat. Kommer sakna det. Får jag tag i en dator nånstans så kanske jag skriver ett å annat inlägg, vem vet?

Ha det underbart allihop!

♥ Lalisen

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Åh nej vad tråkigt! Dumma datorer. Du får ha det så bra du också, ska kika in här ändå då och då :) Kram Christin

Postat av: Danwei

Ajdå vad jobbigt det måste vara. Jag satt och undrade vad som hade hänt och tyckte det var underligt att du inte hade bloggat på ett tag :) Ha det bra du med och hoppas allt ordnar sig snart!

2007-02-09 @ 17:06:21
URL: http://danweistyle.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback