Det lackar mot vår...

99363-469


Dagens fynd hittade jag när jag surfade runt på Have2Have's sida. Härliga lackpumps till mycket bra pris. 375:- är bra för ett par nya festskor! Passar ju även till jeans till vardags om man är modig nog att köra den kombinationen. Pratar då inte om mig själv, för jag är alldeles för feg för sånt ;)

Är lite sur på vår dator här hemma nu. Har inom den senaste halvtimmen startat om den sisådär 6 ggr. Därav den kassa bildkvaliten på dagens fynd. Man tager vad man haver och i mitt fall blev det Paint som fick hjälpa mig med collaget.

Nattinatt!

Vad tycker du?
Postat av: sunshine_85

Så sött det har blivit på bloggen! *gosmile*

2007-02-19 @ 23:34:52
Postat av: Angelicas Closet

Oj det var billigt
:)

Postat av: Lalisen

Sunshine_85: Naw, tack ;)

Angelicas Closet: Japp, riktigt fynd :)

2007-02-20 @ 10:52:21
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Eskilirmelin

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2010-04-09 @ 07:16:39
URL: http://eskilirmelin.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback