Vinnaren är...

Efter många om och men och en inte alltför behjälplig R här hemma (han tyckte det var lika svårt han) så har jag kommit fram till att vinnaren är Ellen! Hennes motivering med elefanthjorden väckte mitt medlidande extra mycket, hehe.

Hennes motivering löd:

" Hmmm,,,,Behöver det till Min man för han är förkyld, han är astmatiker vilket innebär att han blir jätte dålig och knappt kan andas... och för min skull eftersom han snarkar som en hel hjord av elefanter när han är förkyld ! Mina öron värker !!!! Puss "

Alla ni andra hade jättebra motiveringar ni med. Så ni får inte bli ledsna nu :)

Ellen, maila mig så skall jag nog kunna fixa iväg ett litet paket till dig ;)

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

Weeee ! Happy Happy =D

2007-12-15 @ 11:59:09
Postat av: Ellen

grejorna kom idag ! passar bra för både ja och ted har blivigt mega förkylda ! igen ! sucka ! nu ska ja dricka tea...puss och tack !

Postat av: Arnttina

Great .Now i can say thank you!

2009-04-08 @ 10:14:13
URL: http://arnttina.20six.fr

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback