Utmaning: 7 önskningar

Jag fick som utmaning av Lina att lista 7 önskningar...
  1. Att lille bebisen i magen får förbli frisk och kommer ut med alla armar och ben i behåll.
  2. En ny kalender inför nya året är verkligen behövligt. Skulle inte säga nej till en rosametallic från Ordning&Reda...
  3. Att vår lägenhetsförsäljning går smidigt och att vi får en go liten vinst över efteråt :)
  4. Att flera av de trista räkningarna som vi fick den här månaden bara skulle gå upp i rök. Kommer de ju iofs inte gör, men önska fick man ju ;)
  5. Att mitt hår får ett ryck och bestämmer sig för att bli supertjockt, växa superfort och bli superglansigt!
  6. Samma som Lina: att fler av ni gulliga besökare lämnar ett litet avtryck i form av en kommentar :)
  7. Att det här testet snart är slut, för det var jobbigt att komma på alla de här sakerna... Och se där! Nu vart det slut.
Jag utmanar i min tur alla som har tid och lust!

Nu skall jag iväg till jobbet. Får skjuts in till GBG, lyx :) Ha det fint allesammans!


Vad tycker du?
Postat av: Malin

Hej!! Jag får lämna ett litet spår efter mig här idag..ja läser ju varje dag, men är liite dålig på att säga hej! Jag gjorde ditt enchiladas recept för ett tag sen å dom blev supermumsiga!! :)
Hoppas du får en trevlig helg!! :) Kram Malin

2007-12-21 @ 21:36:05
Postat av: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se

Hej, Jag hittade hit för bara några dagar sedan och undrar då förstås om du är gravid? :-) eftersom du skriver så i nr 1 av dina önskningar ;-) Ha en God Jul!

Postat av: Lalisen

Malin: Jag tackar så jättemycket för din kommentar :) Vad roligt att höra att receptet funkade :D Ha det underbart! KRAM!

http://sjukskoterskastudentens.blogg.se: Jajjemän! Under kategorin Lalisen goes mommie så kan du läsa mer om det :) Ha det underbart!

2007-12-22 @ 19:18:10
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Brederonja

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2009-10-23 @ 09:52:21
URL: http://brederonja.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback