Ny tävling!

image1069Då var det dags för en ny tävling! :)

Den här gången har ni chans att vinna ett litet förkylningskit innehållandes en paket med Ester-C vitaminer och Colizin Hot. Ester-C är en bra c-vitamin som doserar sig över längre tid i kroppen och som dessutom är syraneutral för lilla magen. Colizin Hot är en perfekt kompis när man har ont i halsen. Pulver som du rör ut i varmt vatten innehållandes zink (bra för immunförsvaret) och ett extrakt från ett japanskt träd, som skall hjälpa dig när du är förkyld.

Det enda ni behöver göra är att lämna en kommentar här och berätta varför just DU förtjänar det här paketet. Vinnaren dras på torsdag morgon när jag kommit hem från min lilla semester!



Nu stänger bloggen för semester och så syns vi på torsdag igen! Tills dess hoppas jag på massa trevliga kommentarer och massa bidrag till tävlingen ;)

Vad tycker du?
Postat av: Sofia

Min pappahar varit sjuk i snart två veckor och varit hemma från jobbet. Han hatar att vara hemma och inte arbeta så han behöver en snabbku så han är på benen så snart som möjligt igen!

2007-12-08 @ 11:44:59
Postat av: Sofia

Min pappa har varit sjuk i snart två veckor och varit hemma från jobbet. Han hatar att vara hemma och inte arbeta så han behöver en snabbkur så han är på benen så snart som möjligt igen!

2007-12-08 @ 11:45:54
Postat av: Erika

Jag skulle vara i behov av det där kitet eftersom jag just nu jobbar på dagis och där kryllar det av förkylningsbakterier. Jag har alltid blivit förkyld när jag jobbat på dagis och går bara och väntar på att den ska slå till när som helst.
När den gör det så skulle det där vara perfekt.

Postat av: bloggoutfits.blogg.se

Vill du ta en chans att inspirera andra och själv bli inspirerad?

Hur kommer du se ut på julfesterna i år? Dela med dig...

Skicka in ditt bidrag till [email protected]

Bidragen kommer att publiceras på premiärdagen den 13/12.

2007-12-08 @ 13:30:57
Postat av: Malin

Jag skulle behöva detta anti-förkylningspaket för att jag jobbar i hemtjänsten och kommer dagligen i kontakt med förkylda vårdtagare..så för att jag inte själv ska behöva bli sjuk och missa massa lön så skulle jag vara i behov av lite vitaminer och lindrande för halsen! :) Kram malin

2007-12-08 @ 16:41:11
Postat av: Ellen

Hmmm,,,,Behöver det till Min man för han är förkyld, han är astmatiker vilket innebär att han blir jätte dålig och knappt kan andas... och för min skull eftersom han snarkar som en hel hjord av elefanter när han är förkyld ! Mina öron värker !!!! Puss

2007-12-09 @ 13:08:07
URL: http://mrsellen.deviantart.com/
Postat av: Amanda

Jag skulle behöva paketet då jag väldigt ofta blir förkyld, och under dessa förkylningar medföljer också feber. Jag blir oftast helt förstörd under förkylningar och försöker hitta alla möjliga kurer för att underlätta dem. Jag har provat många olika saker, men aldrig dessa. Vore skoj att se om det fungerar!

2007-12-09 @ 17:41:15
Postat av: Fia

Jag har fått en ny kusin och jag får inte träffa honom fören jag är helt frisk ch jag är fortfarande förkyld och snorig. Usch! Så om jag vinner paketet så kanske jag blir frisk snabbare och får träffa min lilla nya kusin.

2007-12-11 @ 13:51:26

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback