I ren kasmhir och ull vill jag klä mig

image1086
Den här gossiga tröjan med underbara blandningen av 50% kashmir och 50% ull finns
som erbjudande för bara 299:- hos La Redoute (ligger på 779:- annars). Låter ju inte helt fel... :)

Uppdaterat: såg att om man anger rabattkod 72123 så blir det ännu billigare... :)

Jag har varit hos MVC på morgonen för kontroll. Allt såg bra ut och dessutom fick jag höra bebisens hjärtljud. Låter verkligen som galopperande hästar! Lika livlig som vanlig. Måttade in några sparkar i mikrofonen också, hehe.

Ha en skön torsdag allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Vad underbart!! Både med ditt besök och den söta tröjan..! Ha det fint, kram!

Postat av: Lalisen

Tack detsamma! =D

2007-12-20 @ 12:56:25
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Lina

Kashmir och ull låter som en trevlig blandning :)

2007-12-20 @ 23:58:26
URL: http://linasfina.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback