Home sweet home!

Nu är man hemma igen. Uppvilad och en erfarenhet rikare. Nästa gång blir det nog bara jag och älsklingen som åker och inte hela tjocka släkten ;) Men trevligt var det ändå och det var skönt att inte ha några tider eller förpliktiganden att rätta sig efter. Huset var väldigt fräscht och trevligt. Poolen var jättefin och skön och det var där mina syskonbarn höll sig. Det var nästan att de hade hunnit utveckla simhud när vi skulle åka hem ;)

Lägger upp lite bilder senare när jag hittat minneskortet...

     

Jag skall få fram en vinnare i tävlingen idag, men det visade sig att det var väldigt svårt att bara välja sådär... R får nog hjälpa mig senare ikväll med det ;)

Nu har jag precis ätit och skall fixa och dona lite här. Tvätta kan behövas... Later!

Vad tycker du?
Postat av: Maddepaddan

Verkar varit en härlig semestertripp ;) Så när kommer ni å hälsar på oss? ;)

2007-12-14 @ 00:47:27
Postat av: Lalisen

Maddepaddan: Ja det var skööööönt! Vi kommer när inbjudan dimper ner ;) Näe men vi kan väl kanske dyka upp runt julhelgerna? Fast Robert skall jobba extra då, så jag kan inte säga något säkert ;-P


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback