Christina Ribel hos Nelly

image1090Nu har Nelly tagit in Christina Ribels toppar! Vad skönt. Skulle mer än gärna beställa därifrån. Känns lite enklare än att beställa direkt från Christina Ribel. Plus att jag har lite Nellypengar att använda ;) Hoppas de får in toppen på bilden fast med kort ärm "Reykjavik Short". Då kommer jag slå till!

Nu kan man även få en tjuvtitt på vårkollektionen hos La Redoute. Det är ju bara ett axplock, men verkar verkligen lovande!

Nu skall vi röja big time här hemma inför flytten! Det skall bli så skönt! En hel del kommer nog åka ut på tradera....

Bild: Nelly

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

Kul att Ribel kommer till Nelly.
:)

Postat av: Stina

Fin tröja på bilden :)

2007-12-26 @ 22:22:36
URL: http://tillsammans.blogg.se
Postat av: Lalisen

Angelicas Closet: Visst är det! =)

Stina: Ja, jag älskar uringningen :)

2007-12-26 @ 22:36:22
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback