Bebisar tandläkarbesök och trötta blivande

Idag har syrran varit hos tandläkaren och jag lovade passa Elviran. Vi satt i bilen och sjöng. Eller.. jag sjöng och hon tittade på mig som "vad håller du på med"? Men när jag kom igång med Imse Vimse spindel så blev det intressant, haha. Nu sitter jag hos syrran och har fikat. Jag är så trött idag och syrran tyckte att jag skulle lägga mig en stund på sängen för jag somnade nästan sittandes. Sagt och gjort. Jag somnade här i 20 min och lyckades till och med somna in såpass att jag snarkade! *fniss*

Nu skall jag dra mig hemåt och köra lite homestyling hemma. Mäklaren kommer för att ta bilder imorgon. Skall lägga ut lite bilder här som del 2 i min "Hemma hos Lalisen" sen tror jag. Får passa på när jag fixat hemma sen ;)

Later!

Vad tycker du?
Postat av: Frida

hej,
Grattis: idag är du dagens blogg på min blogg,
titta gjärna förbi

puss

Postat av: Lalisen

Frida: Gulligt, tack :D Känner mig väldigt hedrad! ;)

2007-12-06 @ 17:54:19
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Ragnarsolveig

God bless you

2009-04-08 @ 09:30:07
URL: http://ragnarsolveig.myblog.es

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback