Två kuvert rikare

Jag har fyndat en kuvertväska på Tradera för bara 51:- I nyskick och fräsch. Tänkte ha den till bröllopet nästa helg. Nu är det bara en sjal över axlarna som fattas, men tror att jag hittat en på H&M... Brukar du fynda på tradera?



Sen så skulle jag in på Wedins på rasten för att kolla åt min arbetskamrat om det fanns några snygga skor till hennes nya klänning. Hon har inte tålamodet att själv leta ;) Och då låg den där, en rosa jättestor kuvertväska (som eg är en laptopväska tror jag). Den gav jag inte många kronor för. Som bekant är det ju helinne med oversize kuvertväskor, men vet inte riktigt om det är min stil att springa runt med en sån i handen, så jag får se om jag behåller den själv eller om jag kanske fixar en tävling där man kan vinna den ;-P


Nu skall jag käka glass och kolla på Crocodile Dundee 2!

Bilder: Privata

Vad tycker du?
Postat av: Nina

Svar: Självklart kan du det! :)

Postat av: Lalisen

Nina: Tackar ;)

2007-08-04 @ 17:42:00
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback