Mangokjol

image839Hittade den här snygga kjolen när jag surfade runt hos Mangooutlet. tycker den är precis lagom hög i midjan och snyggt utställd. Tror att den skulle bli fin till höst/vinter med stövlar och en stickad kofta :) Priset var väldigt snällt dessutom: 9,95 euro. Det är ju under 100:- !

Själv kom man inte hem förrän kl 1 inatt. Var bortbjuden över kvällen och hade supertrevligt! Träffade två nya söta tjejer som vi gärna umgås mer med. Dessutom blev vi inbjudna till nån slags dansafton. Där man dansar olika klassiska danser  och tar med sig mat och så har dom hyrt en lokal... Orkar inte förklara riktigt, men trevligt lät det iaf ;)

Nu måste jag sticka till jobbet. Ikväll kommer det bilder på innehållet i mitt H&M-paket som jag skall hämta ut och har jag tur så kommer även Nellypaketet idag ;) Då ni!





Bild: Mangooutlet

Vad tycker du?
Postat av: Anna

Vilken snyggis :)

Postat av: Lalisen

Anna: Tyckte jag me' ;)

2007-08-15 @ 06:53:48
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Conradnikita

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-12-21 @ 08:42:29
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback