Lackat


 

image854


Lackaccessoarer är fortfarande hett, och inte mig emot. Tycker att det kan vara jättesnyggt, i lagom dos ;) Eller vad säger ni?

Boots 799:- Mango
Kuvertväska 9,99$ Delia's
Pumps 379:- La Redoute
Svart bälte 119:- Ellos
Rött bälte 25£ TopShop
Beige pumps 25£ Dorothy Perkins
Jacka 50£ Dorothy Perkins
Portmonnä 279:- La Redoute

Inatt hade jag en jobbig natt igen. Kände att det var huvudvärk på g, men oftast brukar den försvinna när jag går och lägger mig och får sova. Men kände igen den här värken för den är annorlunda och var nästan säker på att jag skulle få vara uppe i natt. Mycket riktigt. Spydde dessutom. Så nu skall jag ringa och sjukanmäla mig till min chef. Känner mig helvinglig och darrig. "Men lika glad för det är jag, men gladast är nog räven!" :-P

Trevlig måndag på er allesammans!


Vad tycker du?
Postat av: Lisa

Har också kollat in kuvertväskan, tycker att den är så snygg! :)

Postat av: Sassy

Åh, vad mycket fint! Jag älskar lack!

2007-08-20 @ 10:55:14
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Lisa: Ja den är riktigt snygg med rosetten. Varför kan vi inte he Delia's här i Sverige???
Sassy: Härligt, en till :)

2007-08-20 @ 14:33:35
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback