Hot hot hot

image823
Jag fortsätter på det somriga temat i klädväg då det varit minst sagt varmt ute idag! Helt underbart med lite sommar. Tyckte att den här tunikan/klänningen kändes väldigt somrig och söt. Bra pris på rean nu också. Synd att min beställning redan gått iväg, annars hade man ju kunnat lägga på en sån här...

Klänning 79,50:- Ellos
Nagellack Essie's "Pick up the pieces"
Väska/kasse 223:- Asos
Solisar 89:- Lindex

Nu skall jag återgå till trädgårdsarbetet. Ja vet, döden. Men nu skall vi lägga igen ena rabatten. Då blir det mycket lättare. Missförstå mig rätt, jag vill ha blommor och grönt. Inget hat emot det så, men däremot mot ogräset som jag faktiskt varken vill eller kan använda min dyrbara lediga tid till. Ni skall få se kort när det är klart utanför ;)

Bilder: Ellos, Essie, Asos, Lindex

Vad tycker du?
Postat av: Markiris

Brilliant site. Cheers.


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback