H&M-paketet

Efter ett litet missöde med datorn (läs: datorn fick ett psykbryt) så har jag nu äntligen lyckats koppla upp mig på nätet och installerat Photoshop igen. Så här kommer lite bilder på innehållet i H&M-paketet:



Första bilden: gratis är gott! Setet med linne och cardigan överträffade mina förväntningar! Eller om jag skall vara ärlig hade jag inte några förväntningar alls ;-P Men det satt helt ok och var i ren bomull. Sen återstår det väl att se hur länge det håller, men men. Sen så beställde jag även tunikan som man fick köpa för 79,50:- Även den en glad överraskning som var i ett skönt material. Viskos brukar annars vara sladdrigt och äckligt, men inte den här. Den kan jag verkligen rekommendera. En sak till som jag kan rekommendera är den lite tjockare stickade koftan i bomull. Jätteskön modell, kanske att man ser lite större ut i den men I don't care. För den är så skön och de vida ärmarna gör att man kan ha en tröja under utan att det korvar sig ;) Sen fick älsklingen vara med på en sista bild med sina nya gråa manchesterjeans och rockiga armband. Han får ju också ha lite saker, hehe.

Förutom det som är med på bild blev det även en mönstrad tunika i grått och en vanlig svart bastopp med 3/4-ärm som fick ett nytt hem i min garderob...

Nu skall jag sussa sött! Imorgon är jag ledig. Första dagen på länge då jag inte har jobb eller massa inbokat!

Bilder: Privat

Vad tycker du?
Postat av: Erika

Fina kläder =) Jag har också beställt från H&M cardigansetet och tunikan och det låter bra att du gillade de kläderna, då behöver jag inte vara orolig =)

Postat av: Elin

ssssnygga kläder :) jag gillar hm ,!
ta gärna en titt in på min nya blogg! kram

2007-08-14 @ 11:15:11
URL: http://fotbollsflickan.blogg.se
Postat av: Lalisen

Erika: Tack ;) hehe, så du litar så på mig ;-P
Elin: Tack, ja H&M är toppen! Har kollat din blogg och lämnat en kommentar ;)

2007-08-14 @ 12:24:30
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Solace

Ooh jag behöver en sån tunika :)Får nog bli en liten h&m beställning med en lila tunika i =)
Den cerisa färgen passar dig jättebra!

2007-08-14 @ 14:32:13
URL: http://limegreencarnation.blogspot.com/
Postat av: Christin

Vilen söt grå kofta! Jag missade erbjudandet från H&M om cardigan och linnet och nu har erbjudandet gått ut, men jag funderar ändå på att beställa cardigan och linnet för 198 kr, vet inte.. hade du gjort det? Det ser fint ut på dig setet.

2007-08-14 @ 21:48:25
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Solace: Hehe, man kan ändra sig å den lila färgen är riktigt snygg. Tack, va snällt ;)
Christin: Nej jag hade nog inte köpt det för 198 för bomullen känns som den komer "säcka" efter ett tag. Om du förstår hur jag menar, typ tappa formen... Koftan är iaf underbar. Funderar nästan på en i cerise också ^^

2007-08-15 @ 06:53:05
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Christin

Okej tack då vet jag, japp jag förstår hur du menar det där med att "säcka", det är just sån där tunnare bomull som blir så. Jag missade koftan i höstkatalogen, måste spana igen :)

2007-08-15 @ 18:40:11
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: o

har du rosa kläder kan du ju inte ha rött nagellack ? förlåt men det var inte så fint..

2008-03-17 @ 17:08:49
Postat av: Lalisen

O: Vem bryr sig? Jag skulle ju bara visa vad jag köpt. Och jo man kan visst ha rött och rosa ihop, bara det är rätt nyanser. Fast de här två var ju inte det... ;)

2008-03-17 @ 21:08:05
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback