Gårdagens bröllop

Kom hem vid 2-tiden i natt och kl 10 var det dags att jobba för min del. *hurt hurt* Men som ni ser så har jag överlevt! Här har ni lite bilder från bröllopet. På mig och på bruden, de två viktigaste personerna, hehe.



Hon var jättefin och konstigt nog inte alls nervös! (Och jag hade lagt sminket på henne, hihi.) Tycker det var en väldigt vacker klänning med drapering fram och snörning bak. Missade såklart att ta bilder på mig i helfigur, men bjuder i alla fall på några ansiktsbilder. En allvarlig och en lite gladare! Uppträdandet gick jättebra och jag är faktiskt riktigt nöjd :)

Nu skall jag dricka sangria och umgås med min man. Vi skall göra lördagsmiddag ihop. Rostbiff i ugnen med klyftpotatis och sallad. *dregel*

Ha en skön lördagkväll!

Vad tycker du?
Postat av: Johannes

Visst var hon jättefin i fredags!
Även Mr D var fin, mycket stilig.
De var så fina bägge två.
Trevlig fest var det också, bra underhållning *vink* =)
Mvh
/Gäst 27

2007-08-15 @ 21:21:29
Postat av: Lalisen

Johannes: Visst var han med stilig, men tro det eller ej, hittade inge bra kort med dem tillsammans! Hur hittade du hit?

Postat av: Johannes

Har tyvärr inga bilder alls, då min kamera lagt av.. Hur jag hittade hit? Tja, hemliga kontakter kanske :) Har varit här förut och härjat..

2007-08-16 @ 19:44:03
Postat av: Lalisen

Johannes: OK ok :) Aja, välkommen hit igen om du känner för det då ;)

2007-08-17 @ 08:32:29
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Maria

Men gud så söt du är!

2007-08-20 @ 11:45:13
Postat av: Lalisen

Maria: Hihi, tack. Vad snällt. Det behövde jag verkligen idag. You made my day :D

2007-08-20 @ 11:48:34
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Autoscopy

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2009-08-07 @ 08:58:54
URL: http://autoscopy.blog.ca

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback