Galgar och utmaningar

image882
Nu tror ni att jag blivit knäpp. Jag brukar ju visa upp saker som man skall ha på galgarna, inte själv galgen ;) Men jag har en poäng med det här! Nämligen att det är roligt att ha ordning på garderoben och är man en liten shopaholic så kan det lätt bli galgbrist. Så dessa enkla träfärgade är perfekta. 39,90:- för en 10-pack. Man hittar dem hos Biltema och de var en bra investering. Ser så mycket snyggare ut nu när alla kläder har en galge och det är enhetligt. Skall visa bilder nån dag, jag har fixat lite inne i garderoben...

Sen så fick jag en utmaning av
Christin att visa upp mina sjalar... Haha det är nästan skrattretande vad lite det finns av den varan i min garderob. Jag har en rosablommig med silvertråd i som faktiskt är jättefin och som jag planerar att använda mer av nu till hösten. Sen har jag fått en stark turkos av min syrra. Sparar den ifall jag behöver den till några festplagg eller så... Den svarta köpte jag inte för alls länge sedan till bröllopet jag var på. Och igår köpte jag på H&M på rean för 49,50:- Fast den är mer halsduksaktig ;) Men jag gillar den. Len och go. Mycket ull och angora i.

image883

Så, nu blir det ansiktsbehandling som står på schemat. Lovade igår en resecension. Så håll utkik senare ikväll!

Vad tycker du?
Postat av: delinda

den rosablommiga har jag med hihi=) köpte den 2003 tror jag..

Postat av: madame norman

den turkosa scarfen skulle passa förträffligt bra på ett bröllop vi skall åka på den 13 oktober, skulle det gå bra att få hyra den tro. mvh jag

2007-09-04 @ 09:32:17
Postat av: Lalisen

Delinda: precis, tror det var då jag köpte min med ;)
Madame Norman: Det skall nog gå för sig, hehe.

2007-09-04 @ 13:58:17
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback