Färgglatt på axeln från 129:- och uppåt...

image876

Här har jag samlat lite underbara färgklickar som kan få hänga över axeln i höst. Var inne på fifibags.se och förälskade mig i hur många modeller som helst. Deras skinnväskor går inte av för hackor. Väskan i mörk petrolblått ovanför är en av dem.... *suck*

Cerise väska "
Autumn plum" 1495:- Fifibags
Grön väska 249:- Wedins
Gul väska 129:- Ellos
Blå tantväska 149:- Lindex
Röd lackväska 399:- Wedins
Petrolblå väska "Ocean rush" 2795:-

Nu blir det frukost och sedan iväg till jobbet!

Vad tycker du?
Postat av: emma L

Den gröna väskan uppe till höger, från Wedins, finns även i svart och den är SÅ snygg! Lagom påsig och perfekt "lagomstorlek".

2007-08-27 @ 10:14:47
Postat av: Angelicas Closet

Härligt med färg!

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-27 @ 16:58:13
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Lalisen

Emma L: Ja jag kollade på den idag IRL och den är verkligen jättefin!
Angelicas Closet: Japp, det piggar upp =)

2007-08-27 @ 20:57:42
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback