Brrr... höst på väg

Idag har jag varit ledig på dan' och sedan hudvårdskurs på eftermiddagen. Så nu är jag laddad upp till tänderna med bra argument till varför man bör välja naturlig hudvård. Fler borde verkligen ge det en chans. Sen fick man en gratis produkt också. Den skall jag använda som ögoncreme. Fast egentligen är den tänkt som en antirynklotion. Frankrikes kvinnor valde ut den till årets bästa hudvårdsprodukt, inte illa. Dessutom har jag fått lite inspiration till att göra ett nytt test och rescension på en peeling och intensivvårdande kapslar med GLA i :) Låter det intressant? Det kommer imorgon!

image881

Ikväll på väg hem från kursen så kände man tydligt att det är höst i luften. Kylig och hög, klar luft. Brr. Mysigt faktiskt. Så jag har fixat ihop ett litet mys-dagens-fynd! Klänningen från H&M som finns i flera färger är en favorit just nu :)

Klänning 149:- H&M
Chokladkakehalsband 69:- Betties Galleria
Svarta leggings 98:- H&M
Stickad basker 79,50:- Indiska
Boots 280:- Din Sko

Nu är det sängen next! Natti!

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Jag har börjat använda mineralögonskugga nyligen, isadoras, har börjat fundera på innehållsförteckningen på alla skönhetsprodukter och uppmärksammat vad många kemikalier de egentligen innehåller, mineralögonskugga känns nyttigare att använda :)Kuligt att se vad du skriver om naturlig hudvård. Ha du provat mineralögonskugga?

Postat av: Lalisen

Christin: Ja det är väl ca 10000 olika ämnen som anävnds och många av dem är ganska så säkert cancerframkallande.. =(
Nej jag har inte investerat i mineralsmink än, men har funderat på det! :)

2007-08-31 @ 18:57:59
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback