Brown brownie

image815

Idag bjuder jag på ett collage i brunt. Den nya "it-färgen" för mig ;) Passar ju inte bara till hösten utan även nu på sommaren kombinerat med färgglatt.

Pumps 372:- Asos
Skinnjacka 899:- Ellos
Satintunika 179:- Ellos/Pronto Moda
Skinnväska 949:- La Redoute/ Laura Clement
Tröja med knäppning i ull 389:- La Redoute
Örhängen 29:- Zylber/Hultquist of Copenhagen
Loafers med rosett 280:- Din Sko
Kjol med fickor på sidorna 29,50$ Delia's
Armband 6£ Dorothy Perkins

Usch, idag är jag faktiskt deppig. Inget jag kan eller vill prata med andra om. Men ibland är livet lite småtufft så där. Men det blir nog bättre. Önskar bara att jag inte tog till massa sötsaker så fort jag blir deppig. (Hmm, typiskt tjejer?) Jaha, nu var det nog med personligt för idag. Dags att ge sig ut i livet! Trevlig dag på er allesammans! ♥

Bilder: Asos, Ellos, La Redoute, Zylber, Din Sko, Delia's, Dorothy Perkins, Brownie: www.chick-fil-a.com

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Väskan var ju helt perfekt, en sådan vill jag ha! Och tröja. Och kjolen. Och allt var jättefint! Ha en skön dag och att du känner dig piggare snart :)

Postat av: Anna

Vilket fina kollage! Jag har med stora cravings för allt som är brunt..

2007-08-03 @ 17:55:38
URL: http://secondhandsisters.blogg.se
Postat av: Lalisen

Lina: Hihi, roligt att du gillade collaget :) Tack för din omtanke :..)
Anna: Tack :) Va roligt att höra att nån mer är inne på samma linje ;)

2007-08-03 @ 20:29:34
URL: http://lalisen

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback