Uppdatering på shoppingfronten!

99363-587Här kommer som utlovat en liten uppdatering:

Senaste tillskottet kom idag när jag hämtade ut ett paket från
La Redoute! Jag älskar den nya koftan som jag chansade på. Hade sett den på en blogg och tänkte att man kan ju alltid chansa, med tanke på att den är av 85% bomull och 15% cashmir. Och den är helt underbar. Med små korta ärmar med rullkanter, tryckknapps- knäppning och små fickor fram.

Här har ni en liten flummig bild på hur den ser ut på...

Jag använde en rabattkod så det blev ett riktigt bra pris i slutändan. De som gäller på La Redoute just nu är:
4496 25% på hela ordern
71284 100:- rabatt
71318 20% rabatt på hela ordern

Sen så kom det två små söta toppar från H&M för några dagar sedan. Här har ni dem:



Sen så bjussar jag på en bild på vårt nya snajsiga golv ;) Kan nämna att innan låg det där en grå äcklig plastmatta...

image592

Bilder: Privat

Vad tycker du?
Postat av: Malin

Snyggt! Golvet gör verkligen så mycket! Man har svårt att förstå varför folk la äckliga fula plastmattor över trägolv på 80talet. Har det verkligen varit inne? Är väl så men har svårt att förstå!

Postat av: Lalisen

Malin: Japp, det blir ett helt nytt rum. Så mycket ljusare! TOTALT oförståeligt att de la över de vackra trägolven med äckliga plastmattor ;)

2007-04-09 @ 01:11:50
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback