Sångfågel och vuxenpoäng

99363-571Jag kan sjunga men inte i takt, säger R. Och han har rätt. Jag kan spela piano och sjunga, men inget av det kan jag göra i rätt takt. Eller rättare, när jag lärt mig en låt då sjunger jag i takt, men till gitarrspel av R blir det jättesvårt. *suck* Vi har haft planer på att spela in lite låtar och nu känner jag att det skulle vara kul. Jag vill ta några favoriter och göra egna versioner av dem. Jaja, vi får se. Har ni något projekt ni skulle vilja ta itu med?


99363-570Jag tycker att man blir lite mer inspirerad när våren kommer. Vi fick värsta rycket igår och fixade hela trädgården. Grannarna måste ha undrat vad vi höll på med kl 9 på kvällen ;) Klippte häcken, rensade rabatter och hela köret. (Ni som sett Fun with Dick and Jane kan få ett hum om hur vi höll på...) SÅÅ mycket vuxenpoäng!

Ikväll skall jag skärpa upp mig och uppdatera med ett litet dagens fynd, ett tips på hudvård från hälsobutiken och så skall jag sno ihop ett litet "veckans hälsotips" tills imorgon. Har frågat det förr och gör det igen: Några förslag på saker ni vill ha tips om när det gäller hälsa och egenvård?

Bilderna föreställer en saftkanna från Marimekko 249:- och en fönsterdekoration för 129:- från
Favoritsaker.se. Blomman skulle passa hemma hos slarviga mig som alltid glömmer att vattna ;)

Ha en trevlig dag allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Desirée

Det låter kul med musikprojektet! Lycka till! Själv skulle jag vilja köpa hem massa pärlor och liknande och knåpa ihop snygga smycken.

Postat av: Modesty Mia

Vilka söta saker, så fint med blommor! Ja, hihi, skönt att slippa vattna... Apropå din fråga om hälsotips etc, jag tycker det skulle vara intressant med kosttillskott och liknande, att få veta lite mer om vilka som är bra och så. Bara en liten tanke! Ha det fint!!

2007-04-02 @ 18:00:50
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Lalisen

Desirée: Tack, skall nog ta oss i kragen och förverkliga det! Smycken låter kul och mysigt =)

Modesty Mia: Tack, tror jag skall ta fasta på den ;)

2007-04-03 @ 00:30:47
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback