Klänningarnas tid

99363-637
Klänningen har verkligen slagit på allvar. För många har den ersatt jeansen (jag är en av dem). Och klänningar kan man ju inte ha för många av, så här kommer en till liten goding. Du hittar den hos Indiska för 299:- Jag var inne där häromdan' och usch vad mycket snyggt dom har. Verkligen ett hett tips för alla som tar studenten och inte hittat något bra att ha på sig! Vita plagg i parti och minut.

Klänning 299:- Indiska
Halsband 89:- Accessora
Skor 2831:- Asos

Åh, när jag ser de här skorna så längtar jag efter att få shoppa loss i Spanien. Dom har tokigt mycket snygga och väldigt kvinnliga skor till helt resonabla priser *dömmande ögon* Bara 42 dagar kvar! Det närmar sig med stormsteg!

Nattinatt!

Bilder: Indiska, Accessora, Asos

Vad tycker du?
Postat av: Erlingelsa

Congratulations on a job well done. Thanks


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback