Hon har blommor på sin klänning... som alla kan se

99363-586

Ni som hört Orups låt förstår ordtvistningen... hihi visst var det fyndigt?! Ursäkta, är supertrött idag så det kan förklara min dåliga humor ;) Hur som helst så är ju den här söta klänningen från Indiska ett riktigt fynd för sina 249 kronor. Har sett den i verkligheten häromdagen och önskade verkligen att jag passade i en sån modell... *suck*

Klänning 249:- Indiska
Kofta 499:- La Redoute
Skor 1299:- Scorett

Idag står det en hel del på schemat: Ikea, Bauhaus, Coop. Näe ingen modeshopping utan fortfarande är det vår minirenovering här hemma som prioriteras. Bilder skall också upp senare på det nya golvet i sovrummet (för er som tycker sånt är intressant) och sen så skall jag äntligen få in bilderna på H&M-grejerna.

Tsingtsing!

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

Den klänningen är väldigt fin!
:)

Postat av: Jonna

söt klänning:)
J

2007-04-07 @ 14:24:22
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Christin

Jag gillar klänningen! Här ska inhandlas en blommig klänning till sommaren, äger inte ens en blommig klänning, det ska ändras på för det är jättefint :)

2007-04-07 @ 16:54:10
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Angelicas Closet, Jonna: visst är den ! Lika fin i verkligheten som på bild ^^

Christin: Hihi. Jag har laddat upp, så nu har jag inte mindre än 3 (!) blommiga :)

2007-04-08 @ 00:55:26
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback