Värmade fynd

99363-77


Har köpt en sån' här tröja och skulle ta på mig den idag, och då tänkte jag: Varför gör jag inte det till dagens fynd? Den är ju underbar. Supermjuk och sitter jättefint. Så här har ni den. Den finns i massa färger, men jag tyckte att den här var lite häftig! Sen så ligger den på det snälla priset 149:-!

Ps. Gillar byxorna också. De har en liten slejf bak och verkar vara lite av ett par "gubb-byxor ". Skulle jag behöva :)

Omlottröja, H&M 149:-

Linne, H&M 49,50:-

Raka byxor, H&M 249:-


Bilder: H&M


Off to work! Ha en underbar dag!


Vad tycker du?
Postat av: Emma

Jag gillar verkligen din blogg!

2006-09-11 @ 18:52:42
Postat av: Lalisen

*stort leende* Va kul å höra! Hoppas att jag förmedlar den känsla om jag har för kläder och mode... Att det är liksom kul och inte för allvarligt ;)

Postat av: Mikaillejla

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2009-03-27 @ 21:32:27
URL: http://mikaillejla.myblog.es

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback