Ta-daaa! Läppbalsam för alla lypsylberoende

99363-74


Som lovat kommer nu, om än lite sent, tips om ett av de bästa läppbalsam du kan ha!

För dig som vill ha bakgrundsfakta till varför du bör byta, klicka
här.

För alla lypsylberoende kommer detta innebära att du kan byta över till ett läppbalsam som faktiskt gör någon nytta! Det finns i två varianter: det du ser på bilden med bivax, honung, propolis och kamomill och ett ytterligare som innehåller en hel del olivolja. Nu tänker en del: jaha sånt där skogsmulle balsam luktar säkert barr å annat. Men nepp. Det på bilden luktar vanilj och det andra (som en del tycker är snäppet effektivare) luktar lite mer blommigt. Är du mer intresserad av det med olivolja skall du kolla efter en förpackning som ser exakt ut som det på bilden, fast med grönt tryck. Det kostar 28,50:- och räcker länge.

OBS! Har du vant dina läppar vid Lypsyl, Labello, Nivea mfl så kan det ta ett tag innan dina läppar "ställer om" till att ta emot naturliga oljor. Resultatet blir inte särskilt bra om du både använder detta och onaturliga oljor på läpparna. Det blir bara att du torkar ut dina läppar emellan när du använder de onaturliga oljorna.

Om du har frågor är det bara att ställa dem!

Vad tycker du?
Postat av: Carro

Men om du bara visste va länge jag letat efter nåt dyligt =)) Vet du vilken butik som säljer min räddning? Och tack för tipset!/Carro

Postat av: Emma

Carro: Hälsokostaffärer har det. Men även bodystore.nu har det ( sök på läppsalva). Men minsta ordervärde är nog 150 kr tror jag. Men de har massa bra grejer dock!

Ahh, det har jag haft förut. Då måste jag prova det igen. Är också nyfiken på dr hanuschkas ( eller hur man nu stavar det) läppbalsam. Finns på stift och burk. Vet du något om det? Har hört att det ska vara bra...

2006-09-11 @ 18:49:13
Postat av: Lalisen

Carro: Precis osm Emma sa, så finns det i Hälsobutiker. Vet att en hel del Lifebutiker har det.

Emma: Jag har inte provat dem själv. Men en hel del av mina kunder gillar det. De föredrar det som är på stift. Dessutom är det mer hygieniskt med tanke på att Hauschka försöker att inte ha så mycket konserveringsmedel i sin produkter :) En kund sa att hennes dotter använde stiftet lite som ett läppglans.... :)

2006-09-11 @ 22:24:24
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Carro

Tack för hjälpen!!Intensivt lypsylmissbruk är hårda grejor..Men nu så =)

2006-09-13 @ 15:14:57
Postat av: Lalisen

*fniss* Jag vet! ;)

2006-09-13 @ 19:32:43
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Malin

Weiii, måste prova!! Jag är/varit lypsyl beroende i mååånga år nu...sen jag var ca 13år..å nu är jag 29! Har alltid använt det vanliga blåvita lypsylet..
Kram malin

2007-11-26 @ 00:18:34
Postat av: jennie

min skräckk har varit att bli beronde därför jag aldrig kört sånt skit men jag brukar köra oliv serien på åhlens. Men det där ska jag prova!



2009-11-26 @ 13:59:57
URL: http://jenkaas.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback