I väntan på hösten

99363-94

Varför är det tabu att längta till hösten? Alla tycker det är okej att längta till sommaren och våren. Det är helt okej att kolla på vårkläder i slutet av februari. Men jag längtar faktiskt till hösten. Det är den mysigaste årstiden. I alla fall om man bortser från November månad då :)

Så i väntan på hösten kommer här ett litet fynd som jag gärna skulle vilja mysa i under hösten. Härlig tröja i ull som ser ut som en perfekt vardagströja! Bra pris också, för att vara i ull!

Den röda mössan, vem kan motstå den då?  Så söt! :)

Grå tröja, H&M 298:-
Jeans
, Levi's/La Redoute 839:-
Mössa
, H&M 49,50:-
Boots, Asos 474:-

Bilder:
H&M, Asos, La Redoute

Vad tycker du?
Postat av: Elin

Du har rätt, mössan ÄR underbar! Jag ska leta upp den så fort jag får chans! :)

Postat av: Lalisen

Ja, den är verkligen ett riktigt fynd å till det priset också!

2006-09-17 @ 21:33:12
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback