Hjälp till russinfötter!

99363-87


Jag vet. Mer oglamourös burk får du nog leta efter. Men låt dig inte luras! Innehållet kanske är räddningen för dig med torra och sprukna fötter. Jag tycker själv att detta är det bästa jag någonsin använt. A-creme är oparfymerad och innehåller, som namnet antyder, massa a-vitamin som är bra för huden. Den lämpar sig speciellt för barn, personer med känslig hud och eksemhud. Jag har använt den efter duschen/badet. Först filar jag fötterna (glöm inte att du skall fila jämsmed sprickor - inte rakt över för då blir dom bara ännu djupare) sen tar jag på den här cremen. Den innehåller INTE några mineraloljor, utan bara naturliga ingredienser. (Vill du veta vad jag menar med mineraloljor? Kolla
här.)

Cremen är otroligt dryg och ligger på ca 84:- ute i butik. Bättre pris får du här, på bodystore.se. Där ligger den på 57:-

Bild: Privat

Återkommer senare med en ny kategori - Shoppat - och lite nya inlägg i den! Bla har mitt linne från American apparel kommit...

Vad tycker du?
Postat av: Emma

Bra med lite skönhetsfynd! Du vet ingen bra hudcreme för normal/lite fet hy? Provat massor men inte hittat någon riktigt perfekt.

2006-09-14 @ 17:15:27
Postat av: Emma

Alltså ansiktscreme glömde jag skriva...fast det kanske framgår. =)

2006-09-14 @ 17:16:29
Postat av: Lalisen

:) Mina favoriter är produkterna från Anne-Marie Börlind. Från tyskland, precis som Hauschka. Och lika naturliga. Jag har skrivit ett inlägg om dem tidigare här: http://lalisen.blogg.se/190806212735_naturlig_hudvrd_frn_annemarie_br.html

Dagcremen, Light day essence använder jag. Den är för blandad hy. Ger fukt åt de torra/normala partierna och mattar ner de feta. Kostar 360:- men räcker LÄNGE. Typ 4 mån. Kan nog vara billigare på bodystore.se!

Hoppas det hjälpte dig något :)


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback