Ett skepp kommer lastat... med grejer från Yves Rocher

                                     99363-126

Idag fick jag gå hem ifrån jobbet tidigare pga att jag fick nån slags huvudvärk/migrän plus eftersläng av förkylningen. Men det resulterade i att jag hämtade mitt paket från Yves Rocher. Provade
duschcremen med kakoböna och blev väl lite besviken. Trodde jag skulle få duscha med en härlig chokladdoft. Men icke sa nicke. Lite för mycket parfymigt för min del. Tror nog att de hade tänkt på själva blomman på kakaobönsträdet när de gjorde den (om det finns några blommor på det?). Däremot tycker jag att duschcremerna med Hallon och den med Kokos är helt underbara. Dom kan jag verkligen rekommendera!



Vad tycker du?
Postat av: Christin

Jag gillar också den med hallon från Yves, den är underbar! Nästa gång när duschkrämen tar slut ska jag köpa den som doftar björnbär om den finns kvar i deras sortiment :)

Postat av: Lalisen

Björnbär är super oxå :)

2006-09-23 @ 18:59:05
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback