Den 25:e smäller det!

99363-121


Jaha, då vart det en del shopping idag! Den efterlängtade klänningen har äntligen fått flytta hem till mig. Den blir riktigt mysig att ha i höst och vinter med ett par tjocka strumpisar *myser*. Sen så skulle R köpa lite nya skor. Vi hamnade på skopunkten där de har köp 3 betala för 2. Han behövde inte mer än 2 par... men jag behöver alltid, hehe. Så jag passade på att ladda upp med ett par vinterkängor - helt gratis! Jag vet att bilderna inte gör dem rättvisa, men det är de snyggaste jag sett i vinterkänge-väg, hittills iaf! Gillar snörningen. Sen kom det även ett paket från H&M idag, med gubbbyxan, som har en roliga liten detalj: spännet bak. Sen kunde jag inte motstå den lilla klädrollern i leopardmönster :)

Bilder: Privat, H&M

Vad tycker du?
Postat av: sabina

man kan aaaldrig ha för många par skor ;)

den söta klädrollern fick också följa med mig hem häromdagen, men den gick sönder innan jag kom innanför dörren ;P

Postat av: Lalisen

Ne precis - AAAALDRIG! :) Jasså såpass kass *fniss*

2006-09-25 @ 22:04:08
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Johnnyhanne

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2010-04-23 @ 09:25:31
URL: http://johnnyhanne.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback