Apropå klänningar...

99363-72

Jag råkade springa på den här lilla saken igår när jag var inne på
mangoshop.com. Jag tyckte den var riktigt snygg, men frågan är om jag kommer använda den mer än en säsong. Är den värd 739:- ?

BIld: Mangoshop

Vad tycker du?
Postat av: Emma

Jag är nyfiken på det där lypsylet som du lovade en bild på...Då jag är lypsylberoende och letar efter ett bättre alternativ.

2006-09-10 @ 09:48:16
Postat av: Lalisen

Nä men hjälp, det hade jag helt glömt! Skulle ta en bild på det när jag jobbade, men glömde. Jag gör det idag. Rapport kommer senare vid 6-tiden =)!

Postat av: Emretine

Hello! Very interesting and professional site.

2009-03-10 @ 11:45:55
URL: http://emretine.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback