American Apparel: rapport

99363-92

Så kom äntligen linnet från American Apparel. Och jag får erkänna att det är precis som alla andra säger: det är en jättefin kvalitet och man märker på "ribben" att det inte är några b-grejer. Lite litet i storleken. Om du inte beställt nåt än, gör det! Alla nya kunder får
50:- rabatt!

Däremot fick jag inte någon trosa, som jag hade blivit utlovad pga att det dröjt så länge innan det levererades... Får nog skicka ett litet mail å gnälla lite. Är ju lite nyfiken på vad det var för trosor... :)

Bild: Privat

Vad tycker du?
Postat av: Hidden Games

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback